Bliv klippekortsmedarbejder på Nørre Alslev plejecenter og skab meningsfulde aktiviteter for vores beboere

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nu har du muligheden for at blive en del af vores plejecenter, som rummer de dejligste beboere og skønneste personale.

Nørre Alslev plejecenter består af tre plejeafdelinger; Helenehusene, hvor der er 17 almindelige boliger, samt 6 midlertidige døgnopholdspladser, en skærmet enhed med 16 boliger og Skovvej Plejehjem, hvor der er 25 boliger. Derudover har vi en velfungerende aktivitetsafdeling.

På plejecentret er aktiviteter en stor del af vores hverdag, og vi gør meget ud af at lave meningsskabende aktiviteter samt fejre årstider og højtider.

Vi søger en kollega til aktivitetsafdelingen, til at varetage klippekortsopgaver for vores beboere. Stillingen er til besættelse 01. januar 2025, eller snarest. 

Vi er i en konstant udvikling og søger netop dig, som brænder for at sætte faglighed og kvalitetsudvikling i højsædet og altid har hjertet med i dit arbejde.

 

Stillingernes nøgleopgaver:

Vi har fokus på hjemlighed og det aktive liv som beboer på plejecentret. Vi understøtter beboernes interesser og hjælper dem med rehabilitering og at indgå i relevante fællesskaber. 

Vi søger at skabe et hverdagsliv med indhold og samvær, der tager udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer, behov og interesser. Det daglige liv bygger således på tryghed, gensidig respekt og trivsel for alle.

Som klippekortsmedarbejder vil du have en del én til én kontakt med vores beboere samtidigt med, at du indgår som en del af aktivitetsafdelingen og som en del af plejecentret. Du skal f.eks. køre en beboer til brugsen og handle, eller hvis de vil hjem og besøge noget familie eller andet.

 

Dine kompetencer:
  • Uddannet social- og sundhedsassistent, social og sundhedshjælper eller pædagog.
  • Har kørekort og kan køre en minibus.
  • Du er imødekommende, ansvarlig, mødestabil og parat til at være fleksibel.
  • Kan skabe hjemlighed, glæde og tryghed.
  • Kan tilrettelægge dagen efter beboernes behov.
  • Kan tage udgangspunkt i borgernes ønsker, når dagen planlægges.
  • Kan arbejde systematisk, selvstændigt, opsøgende og tage ansvar.
  • Kan planlægge og prioritere egne opgaver.
  • Du kan håndtere IT, har gode evner inden for dokumentation og forstår vigtigheden af den gode dokumentation.
  • Tager medansvar for det gode samarbejde og et godt arbejdsmiljø.
  • Er empatisk og tålmodig.
  • Du sætter pris på tydelig ledelse og bidrager med godt følgeskab.

 

Vi tilbyder:
  • En god arbejdsplads i udvikling.
  • En masse dygtige og hjælpsomme kolleger.
  • Fokus på det gode arbejdsmiljø.
  • Indflydelse på eget arbejde.
  • Mulighed for et godt og udbytterigt tværfagligt samarbejde.
  • Mulighed for faglig udvikling.

Du er meget velkommen til at komme forbi efter aftale og besøge os og få en rundvisning.

 

Løn og ansættelse: 

Efter gældende overenskomst.

 

For flere oplysninger:

Kontakt plejeboligleder Nina Kjær nkja@guldborgsund.dk eller stedfortræder Anja Bech Frandsen anbf@guldborgsund.dk. 

 

Ansøgningsfrist: 

25. november 2024 kl. 23.59.

 

Ansættelsessamtaler:  

Afholdes fredag d. 29. november 2024.

 

Ansøgningsprocedure: 

Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.

 

Mere om Guldborgsund Kommune:

Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=da693c76)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Guldborgsund Kommune, Skovvej, 4840 Nørre Alslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145107

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet