BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Går du med en lederdrøm, måske har du allerede snuset lidt til ledelse?
Så det kunne måske være dig vi søger, til at være med til at skabe det rige hverdagsliv – for borgere og medarbejdere på Nr. Alslev plejecenter.
Vi lægger stor vægt på, at ledergruppen er et team, hvor vi er fælles om at skabe rammer og retning, samtidig med vi har selvstændige opgaver og bruger egne kompetencer. Vi vil i ledelsesteamet sammen fordele opgaverne imellem os. Der er højt til loftet, rum og mulighed for nye ideer.
Vi tilbyderEn spændende og udfordrende stilling, med stor fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen, i et spændende hus der er i en rivende udvikling, med faglige og personlige udviklingsmuligheder. Der er gode kollegaer med fokus på værdier, udvikling og faglige kompetencer.
En arbejdsplads der arbejder målrettet på at udvikle det gode arbejdsmiljø. Personalet består af både erfarne og nyuddannede. Vi arbejder med at have et fagligt højt niveau, hvor der er plads til spørgsmål, sparring og undren.
Du vil indgå i et ledelsesteam og i et samarbejde med det øvrige ledelsesteam i plejeboligområdet, samt på tværs af hele organisationen Du bliver introduceret til jobbet, området og arbejdsopgaverne. Der vil være opfølgende møder indenfor den første måned, om hvordan du trives og hvilke områder du har behov for mere introduktion.
Stillingens nøgleopgaver- Motivere og koordinere medarbejderne til både selvstændig opgavevaretagelse og tværgående samarbejde.
- Planlægge og gennemføre kompetenceudvikling.
- Have en tæt dialog med borgerne, brugerne, pårørende og samarbejdspartnere.
- Foretage prioriteringer der sikrer, at mål og strategier opfyldes.
- Selv i pressede situationer skal det strategiske fokus bevares.
- Vagtplanlægning og andre administrative opgaver.
- Være med til at overholde den givne budgetramme og sikre optimal ressource udnyttelse.
- Mange andre administrative opgaver, i fællesskab med Plejeboligleder.
- Du har en sundhedsfaglig uddannelse med autorisation.
- Du har gerne erfaring inden for KMD-vagtplan, personaleadministration, ressource styring, økonomi, og kan lide at arbejde med data og analyse.
- Du mestrer IT og har et stort kendskab til dokumentation og omsorgssystem.
- Du arbejder bedst når der er humor på arbejdspladsen.
- Du er sikker og selvstændig i mundtlig og skriftlig kommunikation.
- Du værdsætter en god og respektfuld kommunikation.
- Du er faglig kompetent og har gerne erfaring fra både sekundær og primær sektor.
- Du skal turde udfordre og kunne nytænke i opgaveløsningen .
- Du har humør og overblik og kan bevare det i en presset hverdag, hvor du skal prioritere dine arbejdsopgaver.
- Du har interesse i og gerne uddannelse inden for ledelse, f.eks. moduler på diplomniveau eller indstillet på at tage lederuddannelse.
- Du har kørekort og egen bil til rådighed.
Du er meget velkommen til at komme forbi efter aftale og få en rundvisning.
Løn og ansættelse:Efter gældende overenskomst.
For flere oplysninger kontakt:
Plejeboligleder Nina Kjær nkja@guldborgsund.dk eller telefon 25181633.
Ansøgningsfrist:
23. november 2023.
Ansættelsessamtaler:
Forventes afholdt tirsdag d. 28. november.
Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
Mere om Guldborgsund Kommune:
Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
Stillingsprofil: Se stillingsprofil her
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c8c57304)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Kommune, Skerrisvej, 4840 Nørre Alslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937923